Правила прийому і проведення гарантійного обслуговування продукції ТМ EUROLAMP в сервісному центрі
Робота по гарантійному обслуговуванню, ремонту продукції ТМ EUROLAMP виконуються для споживача БЕЗКОШТОВНО.
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить:
- заповнений гарантійний талон. У гарантійному талоні обов’язково вказуються модель, серійний номер товару, гарантійний термін, дата продажу, печатка магазину;
- документ, що підтверджує оплату (квитанція, товарний чек, накладна, рахунок фактура);
- товар з повною комплектацією;
- оригінальна упаковка товару.
Гарантія и повернення
Будь-ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при купівлі.
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів в точках продажу. Якщо в гарантійний період пристрій вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в офіційному сервісному центрі – такий товар підлягає обміну на аналогічний.
Чому це зручно?
- Ми – офіційні представники компанії-виробника Green Power Euroelectric GmbH. Тому ми відповідаємо за якість і оригінальність продукції;
- якщо ваш продукт не підлягає ремонту – ми замінимо його на аналогічний новий;
- 9 років досвіду роботи на ринку України;
- якщо у магазиніточці на ринку, де ви придбали продукцію, закрилася або відмовляється у вас приймати не робочий товар – ми вирішимо це питання;
- якщо купівля відбувалася в роздрібних торгових точках, які не видають чеки, а тільки заповнюють гарантійний талон – вони не зможуть прийняти у вас браковану продукцію, а ми – можемо;
- сервісний центр знаходиться в самому центрі Києва і приймаємо бракований товар логістичними компаніями.
Найчастіші питання:
Скільки буде коштувати ремонт?
- Технічний огляд проводиться протягом 3-х робочих днів після надходження товару у сервісний центр. Від цього залежить терміни виконання робіт. При наявності всіх запасних запчастин ремонт здійснюється в період до 14 днів.
Яка гарантія якості продукції після вашого ремонту?
- Гарантія на відремонтовану і замінену продукцію становить 3 місяці.
Якщо на мою продукцію вже не діє гарантія, чи можу я її відремонтувати?
- Так. Вартість не гарантійного ремонту повідомляється після проведення технічного огляду. Технічний огляд також оплачується окремо.
Як зрозуміти, що у мене не гарантійний випадок ремонту?
- Якщо у вас закінчився гарантійний термін товару, якщо були спроби самостійного ремонту або механічні пошкодження товару.
Контакти та Доставка
Доставка здійснюється на відділення Нової Пошти: Київ, Новопечерський провулок 5, відділення №20, одержувач ТОВ “Грін Пауер Євроелектрік Україна”, тел. +38 (066) 173 07 17
Сервісний центр ТМ EUROLAMP знаходиться за адресою: 01042, Київ, вул. Новопечерський провулок, 5
Контактний номер телефону сервісного центру: +38 (067) 507 71 50 / (044) 206 46 66
Зверніть увагу, при покупці продавець у присутності покупця зобов’язаний:
- перевірити працездатності товару;
- перевірити наявність пошкоджень і зовнішніх дефектів;
- перевірити наявність експлуатаційних документів, гарантійного талона;
перевірити комплектність товару; - проінформувати покупця про правила експлуатації;
- заповнити гарантійний талон;
- видати документ, що підтверджує оплату (квитанція, товарний чек, накладна, рахунок фактура).