головне меню

Сервісний центр

Правила прийому і проведення гарантійного обслуговування продукції ТМ EUROLAMP в сервісному центрі

Робота по гарантійному обслуговуванню, ремонту продукції ТМ EUROLAMP виконуються для споживача БЕЗКОШТОВНО.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить:

  • заповнений гарантійний талон. У гарантійному талоні обов'язково вказуються модель, серійний номер товару, гарантійний термін, дата продажу, печатка магазину;
  • документ, що підтверджує оплату (квитанція, товарний чек, накладна, рахунок фактура);
  • товар з повною комплектацією;
  • оригінальна упаковка товару.

Гарантія и повернення

Будь-ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при купівлі.
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів в точках продажу. Якщо в гарантійний період пристрій вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в офіційному сервісному центрі - такий товар підлягає обміну на аналогічний.

 

ЧОМУ ЦЕ ЗРУЧНО?

  • Ми - офіційні представники компанії-виробника Green Power Euroelectric GmbH. Тому ми відповідаємо за якість і оригінальність продукції;
  • якщо ваш продукт не підлягає ремонту - ми замінимо його на аналогічний новий;
  • 9 років досвіду роботи на ринку України;
  • якщо у магазині\точці на ринку, де ви придбали продукцію, закрилася або відмовляється у вас приймати не робочий товар - ми вирішимо це питання;
  • якщо купівля відбувалася в роздрібних торгових точках, які не видають чеки, а тільки заповнюють гарантійний талон - вони не зможуть прийняти у вас браковану продукцію, а ми - можемо;
  • сервісний центр знаходиться в самому центрі Києва і приймаємо бракований товар логістичними компаніями (від 5 кг - безкоштовна доставка).

 

Найчастіші питання:

Скільки буде коштувати ремонт?

  • Технічний огляд проводиться протягом 3-х робочих днів після надходження товару у сервісний центр. Від цього залежить терміни виконання робіт. При наявності всіх запасних запчастин ремонт здійснюється в період до 14 днів.

Яка гарантія якості продукції після вашого ремонту?

  • Гарантія на відремонтовану і замінену продукцію становить 3 місяці.

Якщо на мою продукцію вже не діє гарантія, чи можу я її відремонтувати?

  • Так. У вартість не гарантійного ремонту повідомляється після проведення технічного огляду. Вартість проведення технічного огляду становить - 50 грн.

Як зрозуміти, що у мене не гарантійний випадок ремонту?

  • Якщо у вас закінчився гарантійний термін товару, якщо були спроби самостійного ремонту або механічні пошкодження товару..

 

Контакти та Доставка

Доставка здійснюється на відділення Нової Пошти: Київ, Новопечерський провулок 5, відділення №20, одержувач ТОВ "Грін Пауер Євроелектрік Україна", тел. +38-066-173-07-17
Доставка здійснюється на відділення Укрпошти: вулиця Івана Павла II, 19, Київ, 01042


Сервісний центр ТМ EUROLAMP знаходиться за адресою: 01042, Київ, вул. Новопечерський провулок, 5
Контактний номер телефону сервісного центру: +38067-507-71-50 / 044-206-46-66


Зверніть увагу, при покупці продавець зобов'язаний у присутності покупця зобов'язаний:

  • перевірити працездатності товару;
  • перевірити наявність пошкоджень і зовнішніх дефектів;
  • перевірити наявність експлуатаційних документів, гарантійного талона;
  • перевірити комплектність товару;
  • проінформувати покупця про правила експлуатації;
  • заповнити гарантійний талон;
  • видати документ, що підтверджує оплату (квитанція, товарний чек, накладна, рахунок фактура).