Правила прийому і проведення гарантійного обслуговування продукції ТМ EUROLAMP в сервісному центрі

Робота по гарантійному обслуговуванню, ремонту продукції ТМ EUROLAMP виконуються для споживача БЕЗКОШТОВНО.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить:

  • заповнений гарантійний талон. У гарантійному талоні обов’язково вказуються модель, серійний номер товару, гарантійний термін, дата продажу, печатка магазину;
  • документ, що підтверджує оплату (квитанція, товарний чек, накладна, рахунок фактура);
  • товар з повною комплектацією;
  • оригінальна упаковка товару.

Гарантія и повернення

Будь-ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при купівлі.
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів в точках продажу. Якщо в гарантійний період пристрій вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в офіційному сервісному центрі – такий товар підлягає обміну на аналогічний.

Чому це зручно?

  • Ми – офіційні представники компанії-виробника Green Power Euroelectric GmbH. Тому ми відповідаємо за якість і оригінальність продукції;
  • якщо ваш продукт не підлягає ремонту – ми замінимо його на аналогічний новий;
  • 9 років досвіду роботи на ринку України;
  • якщо у магазиніточці на ринку, де ви придбали продукцію, закрилася або відмовляється у вас приймати не робочий товар – ми вирішимо це питання;
  • якщо купівля відбувалася в роздрібних торгових точках, які не видають чеки, а тільки заповнюють гарантійний талон – вони не зможуть прийняти у вас браковану продукцію, а ми – можемо;
  • сервісний центр знаходиться в самому центрі Києва і приймаємо бракований товар логістичними компаніями.

Найчастіші питання:

Скільки буде коштувати ремонт?

  • Технічний огляд проводиться протягом 3-х робочих днів після надходження товару у сервісний центр. Від цього залежить терміни виконання робіт. При наявності всіх запасних запчастин ремонт здійснюється в період до 14 днів.

Яка гарантія якості продукції після вашого ремонту?

  • Гарантія на відремонтовану і замінену продукцію становить 3 місяці.

Якщо на мою продукцію вже не діє гарантія, чи можу я її відремонтувати?

  • Так. Вартість не гарантійного ремонту повідомляється після проведення технічного огляду. Технічний огляд також оплачується окремо.

Як зрозуміти, що у мене не гарантійний випадок ремонту?

  • Якщо у вас закінчився гарантійний термін товару, якщо були спроби самостійного ремонту або механічні пошкодження товару.

Контакти та Доставка

Доставка здійснюється на відділення Нової Пошти: Київ, Новопечерський провулок 5, відділення №20, одержувач ТОВ “Грін Пауер Євроелектрік Україна”, тел. +38 (066) 173 07 17

Сервісний центр ТМ EUROLAMP знаходиться за адресою: 01042, Київ, вул. Новопечерський провулок, 5
Контактний номер телефону сервісного центру: +38 (067) 507 71 50 / (044) 206 46 66

Зверніть увагу, при покупці продавець у присутності покупця зобов’язаний:

  • перевірити працездатності товару;
  • перевірити наявність пошкоджень і зовнішніх дефектів;
  • перевірити наявність експлуатаційних документів, гарантійного талона;
    перевірити комплектність товару;
  • проінформувати покупця про правила експлуатації;
  • заповнити гарантійний талон;
  • видати документ, що підтверджує оплату (квитанція, товарний чек, накладна, рахунок фактура).